لطفا صبر کنید

؟

پاسخ پرسش های پرتکرار

ورود و عضویت

حساب کاربری دارای شش بخش مجزاست :
۱-سفارش های من :
در این بخش تمامی سفارشات را در تمامی مراحل مختلف بصورت مجزا میتوانید مشاهده کنید سفارش های جدید با عنوان در حال پردازش سفارش هایی که برای شما ارسال شده تحت عنوان ارسال شده سفارش هایی که به شما تحویل داده شده تحت عنوان تحویل داده شده سفارش های که باطل شده اند را تحت عنوان ابطال شده سفارش های که مانده تسویه نشده دارند تحت عنوان تسویه نشده سفارش هایی که بصورت تلفنی کارشناسان ما برای شما صادر می کنند تحت عنوان پیش فاکتورهای من نمایش داده شده و لازم به ذکر است پیش فاکتورهای دارای زمان انقضا میباشند
۲-میز خدمت به مشتری :
تهران کالا با هدف اکرام به مشتریان خود اقدام به ارایه میز خدمات الکترونیکی کرده تا بتواند هر لحظه در ارایه خدمات خود چابک و منظم به مشتریان خود خدمت دهد
- در خواست خرید اعتباری
این بخش برای آگاهی مشتریان از طرح های اعتباری ارایه شده که کاربران میتوانند از این صفحه برای استعلام و اعتبارسنجی خود یا سایر اعضای خانواده و دوستان خود برای دریافت طرح های اعتباری اقدام نمایند .
-ارسال و دریافت پیام :
این بخش برای ارتباط دوطرفه درون سازمانی برای ارسال پیام ها و دریافت پیام با بخش های مختلف طراحی شده که در دو بخش مجزا یکی برای ارسال پیام و دیگری برای انتظار پاسخ درخواست طراحی شده.
-علاقه مندی ها :
این بخش آمار کالاهایی را که کاربر آنرا به لیست علاقه مندی خود اضافه کرده می تواند مشاهده کند .
-اطلاع رسانی ها :
-این بخش آمار کالاهایی را که کاربر نیاز داشته ولی ناموجود بوده و یا برای اطلاع از حضور کالا در پیشنهاد طلایی با انتخاب برچسب زنگوله می تواند از این موارد برای کالای مدنظر آگاه شود .
-نظرات من :
-از آنجا که تهران کالا برای ارایه فیدبک درست به کاربران خود ارزش خاصی قایل هست لذا فقط کاربرانی می توانند در طرح نظر سنجی شرکت کنند که کالا را خریداری کرده باشند بنابراین تهران کالا به کاربران خود این مزید را می دهد که فیدبک و نظراتی را که به کاربران خود نشان میدهد کاملا واقعی و شفاف می باشد .
-درخواست برگشت کالا :
-از زمانی که مشتریان کالا را تحویل می گیرند تا ۲۴ ساعت بعد از دریافت کالا می توانند نسبت بازگشت آن درخواست خود را ثبت کنند و پس از تکمیل فرم بازگشت کالا سیستم به کاربر یک شماره پیگیری می دهد و درخواست کاربر وارد مرحله پیگیری میشود و کارشناسان تهران کالا پس از پردازش درخواست بازگشت، پیگیری لازم را انجام میدهند .
۳-حساب من
-حساب کاربری
-هر کاربر پس از ثبت نام قبل از اینکه اقدام به خرید کند باید هویت حقیقی و حقوقی خود را با پر کردن فرمی که در حساب کاربری طراحی شده اقدام کند در بخش حساب کاربری دو بخش دیگر هم وجود دارد یکی آدرس ها و دیگری تغییر رمز عبور که همانطور که از اسمشان معلوم است برای آدرس هایی که میخواهید باآن خرید انجام شود برای اینکه کمتر در صفحه پرداخت معطل بمانید می توانید آدرس مورد نظر خود را در این صفحه ثبت کنید
-افزایش اعتبار :
-کاربران میتوانند از طریق پرداخت آنلاین نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام کنند و یا در صورت واریز وجه به حساب با اعلام فیش بانکی نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام کنند .
درخواست لغو سفارش:
-از داخل پرتال مشتریان میتوانید با وارد شدن به لینک لغو سفارش و یا از بخش ارسال پیام واحد لغو سفارش را انتخاب کرده و درخواست لغو سفارش با ذکر شماره سفارش درخواست خود را به این واحد ارسال کنید و کارشناسان ما به سرعت درخواست شما را در دست پیگیری قرار می دهند .

-کاربر کسی هست که اقدام به ایجاد حساب کاربری در سایت کرده و مشتری کسی هست که اقدام به خرید کالا از تهران کالا می کند.

با ورود به حساب کاربری در بخش حساب من میتوانید با کلیک روی هر بخش نسبت به ویرایش اطلاعات کاربری خود اقدام کنید

-زمانی میتوانید از تهران کالا خرید کنید که حساب کاربری شما فعال شده بشد که برای فعال شدن حساب کاربری باید هویت حقیقی و حقوقی خود را با پر کردن فرمی که در حساب کاربری طراحی شده اقدام کنید .

-در بخش حساب کاربری روی گزینه تغییر رمز عبور کلیک کرده و صفحه تغییر رمز برای شما ظاهر میشود .

-بله در صورتی که با بخش فروش تهران کالا تماس حاصل فرمایید کارشناسان ما منتظر گرفتن سفارش تلفنی از شما هستند و پس از ثبت سفارش میتوانید از طریق لینک پرداختی که برایشما پیامک میشود و یا از طریق ورود به حساب کاربری در بخش پیش فاکتورهای من نسبت به پرداخت پیش فاکتور خود اقدام کنید لازم به ذکر است که تمامی پیش فاکتورها دارای زمان انقضا برای پرداخت و اعتبار هستند .

-در بخش حساب کاربری روی گزینه آدرس که کلیک کنید صفحه آدرس برای شما باز میشود که با انتخاب گزینه ایجاد آدرس جدید میتوانید اقدام به ایجاد آدرس کنید لازم به ذکر است که برای آدرس هایی که میخواهید باآن خرید انجام شود برای اینکه کمتر در صفحه پرداخت معطل بمانید می توانید آدرس مورد نظر خود را در این صفحه ثبت کنید .

-در بخش داشبورد من روی آیکون آدمک که بالای عنوان ویرایش اطلاعات آمده کلیک کنید و عکس مورد نظر خود را بارگذاری کنید .

پاسخ پرسش خود را نیافتید؟

ازطریق تماس تلفنی یاارسال پیام با ما درارتباط باشید

021-52888400