لطفا صبر کنید

تجربه زندگی نو

تهران کالا مفتخر است با بیش از نیم قرن سابقه درخشان و حضور فعال در بازار سنتی ، بعنوان اولین فروشگاه تخصصی آنلاین لوازم خانگی از سال ۱۳۸۵ شروع بکار نموده است. اینک در راستای توسعه و گسترش محصولات و خدمات تخصصی بر آن شدیم تا در رفع نیاز طیف وسیعی از جامعه در گروه بانوان و کودکان و سالمندان قدمی بر داشته باشیم. این مجموعه در نظر دارد با ارایه اخبار مفید، به روز و جذاب در قالب سرویس های خبری متنوع بعنوان رسانه مطرح در بالابردن سطح علمی و فرهنگی جامعه خود نقشی ایفا کند.

brand

معرفی هایپر مارکت آنلاین تهران کالا

 

در بخش ارایه محصولات تهران کالا با ارایه ۴۰۰۰ عنوان گروه محصول در ده لاین تخصصی سعی در جلب نظر کاربران خود کرده که شامل موارد زیر است:

refrigerature
brand

معرفی رسانه خبری تهران کالا

 

تهران کالا در بخش رسانه خود با ارایه دو نوع سرویس خبری هایی با عنوان :

الف) اخبار موضوعی : شامل نه موضوع مهم و جذاب :
 


ب) اخبار محصولی :
 
این سرویس های خبری در چهار تم خبری ارایه شده :

۱- آموزشی ۲- گزارشی ۳- نقد و بررسی ۴- نشست خبری

در بخش تم خبری آموزشی شامل ۳ نوع تم آموزشی

۱-بیشتر بدانیم ۲-آنسوی تجربه ۳-نکته ها و ترفند ها

بخش تم خبری گزارشی شامل ۳ بخش:

۱-معرفی ۲-رویداد ۳-دنیای زیر آب
 

همچنین نوع محتوای خبری در سه قالب ویدیو refrigerature و مقالهrefrigerature و پادکستrefrigerature ارایه شده با امکان انتخاب نمایش همهrefrigerature
نوع قالب محتوایی اخبار با هم و یا کاربران میتوانند متناسب با علاقه خود اخبار را در قالب ویدیو یا مقاله و پادکست بصورت مجزا ببینند

 

 
refrigerature

در راستای رسالت خدمت رسانی تهران کالا به جامعه و اولویت و تعهدی که برای افزایش روزافزون کیفیت ارایه خدمات دارد با رویکرد اولویت گذاری در ارایه خدمات در نظر دارد سه گروه اصلی مشتریان که شامل بانوان و سالمندان و کودکان را همواره زیر چتر اولویت خدمتی خود قرار دهیم و خوشحال میشویم که در بهبود کیفیت خدمت رسانی این رسالت ارزشمند ما را مورد لطف و راهنمایی خود قرار دهید .